Adatgyűjtés, adatfeldolgozás, rögzítés, elemzés. Szolgáltatásunk lehetővé teszi a konkurencia alapos megismerését, a fogyasztói magatartás vizsgálatát, a piaci információk begyűjtését, gazdasági helyzet tanulmányozását. Kutatási szolgáltatásunk során kvantitatív és kvalitatív módszertanokat alkalmazunk. A megfelelő kutatás eredménye a jó stratégiaalkotás, (üzletfejlesztés, akciótervek kidolgozás) Marketingkommunikáció és PR.



Mivel nincs két egyforma projekt és nincs két egyforma ügyfél. Ezért szolgáltatásunk ellenértékét sem tudjuk standardizálni. Adott projekt kapcsán, tehát minden esetben egyedi árakkal dolgozunk.

We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.